نجام عملیات گسترده جنگ الکترونیک آفندی و پدافند غیر عامل
نوشته شده توسط : محسن

نجام عملیات گسترده جنگ الکترونیک آفندی و پدافند غیر عامل

  • 4

به گزارش قرارگاه رسانه ای رزمایش مدافعان آسمان ولایت، امیر سرتیپ دوم عباس فرج پور علمداری، سخنگوی رزمایش با اعلام مطلب فوق افزود: در این بخش از رزمایش، سامانه فرماندهی و کنترل فکور ضمن هدایت هوشمند عملیات پدافند هوایی، نسبت به پایش دائمی اطلاعات تبادل شده جهت جلوگیری از هرگونه اخلال سایبری اقدام نمود.
امیر فرج پور در ادامه گفت: ترکیب سامانه های کشف راداری ارتش و سپاه و تنوع فرکانسی کشف در باندهای مختلف و نیز توانمندی پست های دیده بانی ثابت و سیار گسترش یافته در منطقه عمومی رزمایش از دیگر مواردی بود که در این مرحله از رزمایش مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفت.
وی همچنین تصریح کرد: عملیات مدیریت بحران و پدافند غیرعامل به منظور مدیریت بهینه هرگونه وضعیت غیر طبیعی در منطقه عمومی رزمایش با تشکیل ستاد مدیریت بحران متشکل از واحدهای امنیت انتظامات، امداد و نجات، تخریب و خنثی سازی مهمات، ارزیابی حادثه، اطفای حریق و پشتیبانی و مهندسی رزمی انجام شد.
سرتیپ دوم فرج پور افزود: هدف از این عملیات ارتقای آمادگی های میدانی یکان های پدافند هوایی و ایجاد هماهنگی و ارتقای توانمندی در حوزه های مختلف پدافند غیرعامل بود که امروز در بخشی از منطقه عمومی رزمایش تحت هدایت عملیاتی قرارگاه حضرت علی اکبر (ع) و نظارت کارشناسان نیروهای مسلح اجرا گردید




:: برچسب‌ها: رزمایش مشترک پدافند ولایت 7،ترنم ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: