گرامیداشت بیست ‌و ‌دومین سالگرد شهادت شهید ستاری و جمعی از فرماندهان شهید نهاجا
نوشته شده توسط : محسن

گرامیداشت بیست ‌و ‌دومین سالگرد شهادت شهید ستاری و جمعی از فرماندهان شهید نهاجا

  • 5
وی همچنین اظهار داشت: شهدا در میادین نبرد با دشمنان جنگیدند، با خدا معامله و جان خود را در راه او با اخلاص و صداقت هدیه کردند.
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا در ادامه افزود:‌ شهید ستاری انسانی سخت‌کوش،  مؤمن، عالم و عامل، اهل تحقیق و مطالعه و در مسائل عملیاتی مبتکر و صاحب نظر بود.
حجت الاسلام جلیلی‌صفت با بیان اینکه  امنیت امروز ما نتیجه شهامت‌ها و ایثارگری‌های شهدایی نظیر ستاری، اردستانی و یاسینی و بابایی‌هاست، افزود: مطمئناً راه شهدا ادامه خواهد یافت.
فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری نیز در این مراسم با بیان اینکه هدف افزایش «توان رزمی» دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی است،‌ گفت: امروز ایران اسلامی به رشد و بالندگی و به قدرت تعیین کننده در سطح بین‌المللی رسیده است.
امیر سرتیپ دوم هادیان همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری و شهیدان ستاری، یاسینی، اردستانی، سنایی، جمشیدی، جم‌منش، رزاقی، جزءمحتشمی، محسنی و پورزادی افزوددر مکتب اسلام ایثار و از خودگذشتگی در راه دفاع از حق از والاترین ارزش‌هاست و شهادت‌طلبی در این مسیر نیز از مقدس‌ترین مفاهیم الهی به شمار می‌رود.
وی در ادامه گفت: شهادت مرگ در راه ارزش‌هاست و هر شهید مشعلی فروزان است که در بلندای عزت و سرافرازی یک ملت جاودانه می‌درخشد.
امیر هادیان گفت: شهادت اوج کمال انسان است و تکریم و تعظیم شهدا تلاشی مقدس و برافراشتن پرچم‌های سرخ استقلال و آزادی بشریت از یوغ ذلت و اسارت در راستای اعتلای ارزش‌های مکتب توحید و عدالت است.
وی تاکیدکرد: امروز نظام اسلامی ایران با عنایت به پروردگار و توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبری مقام معظم رهبری و به برکت خون شهدا و برخورداری از مکتب انسان‌ساز اهل‌بیت (ع) و پشتیبانی نیروهای ولایت‌مدار و مؤمن و بصیر، ام‌القرای جهان اسلام و طلایه‌دار دفاع از مظلومان در مبارزه با یزیدیان زمان است.
وی همچنین گفت: امروز ایران اسلامی به رشد و بالندگی و به قدرت تعیین کننده‌ای در سطح بین‌المللی رسیده است.
امیر هادیان با اشاره به اینکه همه ما در قبال شهدا مسئول و موظفیم، افزود: ارتقای توان رزمی ادامه راه شهدا،‌ خدمت به اسلام و دفاع از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است که ما لحظه‌ای از آن فروگذار نخواهیم بود.

 
 




:: برچسب‌ها: نیروی هوایی، شهید ستاری، ارتش,ترنم ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: